dissabte, 12 de març del 2011

Roses de merengue

Publico aquesta entrada una mica tard però no vull deixar de fer-ho per que la trobo molt interessant i original.
Com ja sabeu el dia 14 de Febrer es celebra Sant Valentí.
L'Albert i jo, sempre celebrem el dia dels Enamorats per  Sant Jordi però en aquesta ocasió, el volia sorprendre  i volia que fós d'una manera diferent.
Vaig descobrir casualment els productes de Disfrutessen al C/ Nàpols de Bcn. Us recomano que doneu un cop d'ull a la seva web per que fan uns treballs amb fruita natural i amb xocolata, verdaderament espectaculars.
La fotografia correspon a un ram de flors de Merengue (sucre).
El ram de flors de xocolata (vermelles, blanques i negres) era molt més impressionant però a ell no li hauria fet el pes, per tant, opció desestimada.
No vaig ser ràpida i quan vaig fer-li la foto resulta que l'Albert ja savia menjat dues roses!! Em consola pensar que això vol dir que eren bones.

Realment és un gran treball i val la pena que li dediqueu dos minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada