dissabte, 26 de novembre del 2011

Pastís Arc de Sant Martí

Feia molt dies que tenia pendent d'entrar aquesta recepta.
Jo he fet la meva versió, ha anat modificant els ingredients i les proporcions però la consulta inicial la vaig fer del Cullerot festuc i La Receta de la Felicidad.
El resultat final d'aquests impressionant pastís serà aquests:




Ingredients:

Bescuit Mayocake fet amb 24 h d'antel.lació.
'Ganaché' de xocolata blanca , fet amb 36 hores d'antelació.
Lacasitos.

Preparació:
Sembla molt complicat però és molt senzill de montar.
Agafem un aro rodó d'emplatar i fer un forat al mig del bescuit.
Treurem la rodona central (ens farà de Sol) de manera que el nostre bescuit semblarà un donut. El tallem per la meitat i obtenim dos arcs de Sant Martí i un Sol!
Agafem una de les dues meitats de l'Arc de Sant Martí i comencem a cobrir-ho amb 'Ganaché'.
Quan estigui ben cobert, comencem a enganxar els Lacasitos que haurem ordenat per colors fins que us quedi tot cobert.
En cap cas posseu-lo a la nevera, jo ho vaig fer i es van descolorir els lacasitos de colors.

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada